Seepje wil duurzamere concurrenten

Seepje wil dat zijn concurrenten duurzamer gaan werken. Daarom heeft de producent van duurzame was- en reinigingsproducten zijn recept bekendgemaakt.

Op de eigen site en in een advertentie in de Volkskrant doet Seepje uit de doeken wat er in zijn allesreiniger zit. Fabrikanten als Unilever, Procter & Gamble, Henkel en Reckitt Benckiser wordt opgeroepen ook een allesreiniger te maken die 100 procent natuurlijk is. 'Doe niet zo fossiel' staat erbij.

Volgens medeoprichter Jasper Gabriëlse is er geen sprake van een marketingstunt. Seepje wil volgens hem bereiken dat veel meer consumenten duurzaam wasmiddel, waspoeder, allesreiniger en handzeep gaan gebruiken, meldt RTL Nieuws.

Seepje is opgericht in 2013. De twintig verschillende producten zijn inmiddels verkrijgbaar bij zo'n vijfduizend winkels in Nederland, Duitsland en België.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!