Plasticvrij cosmeticamerk HappySoaps heeft een miljoen euro groeigeld opgehaald en wil daar zijn zichtbaarheid en bereikbaarheid mee vergroten. Binnenkort komen er meer verkooppunten bij, vertellen de oprichters in een interview met RetailTrends.
HappySoaps heeft op dit moment 1600 verkooppunten in Nederland, onder meer bij Plus Supermarkt en DA. Ook liggen de producten in de vliegtuigen van Transavia. Oprichters Marco en Marcel Koers willen dit aantal opschroeven: “We willen toegankelijker zijn, en daar hebben we bereik voor nodig. We zijn op dit moment in gesprek met verschillende ketens. Ik denk dus dat daar wel extra samenwerkingen met retailers uit gaan rollen, ja.”
Van een eigen winkel is nog geen sprake. “We zetten in op een sterke online aanwezigheid, zodat de consument zélf naar die fysieke retail komt. We zijn online begonnen en doorgegroeid richting offline retail.”
Lees hier het hele gesprek met Marco en Marcel Koers over de groeistrategie van HappySoaps.
Reacties 0