HappySoaps schaalt op met shop-in-shopconcept

HappySoaps schaalt op met shop-in-shopconcept

Het concept, waar het cosmeticamerk vorig jaar op Terschelling en in Assen mee experimenteerde, krijgt daarmee een vervolg.

Plasticvrij cosmeticamerk HappySoaps wil zijn shop-in-shopconcept dit jaar verder uitrollen. “Het is onze doelstelling om er 30 te gaan plaatsen”, vertelde de medeoprichter onlangs aan RetailTrends

Het shop-in-shopconcept, waar het bedrijf vorig jaar in 2 winkels van drogisterijketen DA (in Assen en op Terschelling) mee experimenteerde, is inmiddels uitgerold naar 5 locaties.

Onder deze locaties bevinden zich niet alleen drogisterijen: zo heeft ook Primera een shop-in-shop van HappySoaps. Op termijn moeten het er 6 keer zoveel worden als het er nu zijn: dit jaar moet de teller op 30 komen te staan. 

De body wash- en shampoobars van het plasticvrije cosmeticamerk zijn inmiddels in de (online) schappen van Albert Heijn, Picnic, Jumbo, Plus, Dirk, Etos en DA te vinden. “We zijn van 2.500 naar 3.500 verkooppunten gegroeid in een jaar tijd. Dat loopt lekker door.”

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!