Tandenborstelmerk Boombrush haalt twee miljoen op

Het Rotterdamse tandenborstelmerk Boombrush heeft een investering van twee miljoen euro binnengesleept. Het geld komt van onder anderen tandartsondernemer Thomas Rietrae.

Het in 2019 opgerichte Boombrush wil het derde tandenborstelmerk van Europa worden, na Oral-B en Philips. Het geheime wapen: een krachtige elektrische tandenborstel waarvan de batterij volgens de startup slechts vier keer per jaar opgeladen hoeft te worden. Boombrush werkt onder meer met een abonnement, waarbij klanten elke twee maanden een nieuwe opzetborstel krijgen.

Boombrush wil met het groeigeld 'snel en internationaal schalen en de service nog verder verbeteren'. Er komen ook nieuwe producten aan, zoals tandpasta en floss.

Reacties 1


Leonard Van Liere 5 jul, 20:36

Weinig kans op succes. opladen is zo simpel, dat kan zonder moeite zelfs dagelijks en dus is slechts 4x per jaar nauwelijks een pluspunt. Uitbreiding met het mondverzorgingsassortiment hebben velen geprobeerd, altijd mislukt omdat je geen volume daarmee kunt maken

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!