EasyToys profiteert van Formule 1-relletje

Webwinkel EasyToys heeft afgelopen weekend 83 paarse Tarzan-vibrators verkocht. Een weekend eerder waren dat er nog drie: een stijging van 2666 procent.

Aanleiding voor de run op de vibrator was een reclamecampagne tijdens het Formule 1-weekend in Zandvoort. EasyToys adverteerder daar met de Tarzan-vibrator met een knipoog naar de zogenoemde Tarzanbocht in het circuit. Shell besloot de uiting bij al zijn tankstations te verwijderen omdat die te seksueel getint was.

Door de plotselinge run boekte EasyToys 1473 procent meer omzet op de vibrator. Het aantal zoekopdrachten voor ‘Tarzan’ en aanverwante termen steeg op de site van de erotiekshop met 180 procent. 


 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!