Albert Heijn slaat handen ineen met My Jewellery

Albert Heijn slaat handen ineen met My Jewellery

Albert Heijn gaat een tijdelijke samenwerking aan met het Nederlands sieradenmerk My Jewellery. De supermarktketen brengt een zestal katoenen tassen op de markt. 

De tote bags verschijnen in een beperkte oplage en kosten 8,99 euro. In de supermarkt kunnen klanten kiezen voor de duurzamere variant van de plastic boodschappentas. Met de samenwerking willen de bedrijven het gebruik van de plastic tas terugdringen. 

Eerder dit jaar stuntte Albert Heijn nog met de lancering van een eigen zomerkledinglijn, die bestond uit een hawaïshirt, een broekje, sokken, een trui en een vissershoedje.  

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!