Walmart en Netflix verstevigen samenwerking

In aanloop naar de feestdagen breiden Netflix en Walmart hun samenwerking uit naar 2400 winkels in de Verenigde Staten. Het doel: ‘Walmart wordt de Netflix-bestemming voor family entertainment’. 

Netflix wil zijn commerce-activiteiten uitbreiden en verstevigt hiervoor de samenwerking met supermarktketen Walmart. De Netflix Hub wordt uitgerold naar 2400 Walmart-winkels in de VS, waar fans terechtkunnen voor Netflix-gerelateerde items.

Als onderdeel van de samenwerking kunnen klanten merchandise aanschaffen in Walmart-winkels. Muziek, kleding, verzamelitems en games van populaire Netflix-series zoals Stranger Things, Squid Game en The Witcher zijn vanaf nu in de schappen te vinden.

Naast de merchandise brengt het partnership ook serie- en filmgerelateerde snackboxen – consession kits – op de markt. Klanten kunnen in de winkels ook terecht voor ‘streaming gift cards’, waarmee een favoriete film of serie kan worden gestreamd. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!