Boni rolt eerste landelijke marketingcampagne uit

Boni rolt eerste landelijke marketingcampagne uit

Boni komt voor het eerst met een marketingcampagne met een landelijke dekking. Met de nieuwe strategie hoopt de supermarktketen meer lokale naamsbekendheid te creëren.

Met de nieuwe slogan ‘Blij met een Boni in de buurt’ wil de supermarktformule nieuwe consumenten bereiken via folders, abri’s, social media, video’s en radiocommercials. Ook wordt de campagne doorgevoerd op de winkelvloer.

Het doel van de marketingcampagne is dat Nederlandse consumenten worden overgehaald om van supermarkt te wisselen. De keten wil op deze manier duidelijk maken dat mensen “in een uitdagende wereld echt waar voor hun geld krijgen als zij boodschappen doen bij Boni”, aldus marketingmanager Huub van der Horst.

Boni groeide vorig jaar van 43 naar 51 winkels door de overname van 8 vestigingen van Coop en Plus.

Reacties 1


ikke weet het 16 feb, 15:06

Leuk, maar wat heb je eraan als je bijvoorbeeld in Maastricht, Weert, Eindhoven, Helmond woont, als er geen Boni zit ?

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!