Het familiebedrijf achter de kledingwinkels Duetz en Adam Brandstores heeft het doelbedrag van de tweede crowdfundingsronde behaald. Er is in totaal 950.000 euro opgehaald.
Het in 1957 opgerichte bedrijf sleepte via CrowdAboutNow in de tweede ronde het minimale doelbedrag van 150.000 euro binnen. De komende tien dagen probeert de moderetailer nog maximaal 294.000 euro op te halen. In de vorige ronde hoopte het bedrijf minimaal 400.000 euro op te halen. Het werd uiteindelijk 800.000 euro.
Met de investering wil het bedrijf onder leiding van Pim Duetz verder digitaliseren. Ook wordt er extra ingezet op verduurzaming: met bijvoorbeeld het vervangen van verpakkingsmaterialen door duurzame varianten wil het bedrijf zijn CO2-footprint in 2027 met de helft hebben verminderd.
Volgens Duetz is de huidige crowdfundingsronde opgezet omdat een groot deel van de klanten van Duetz en Adam Brandstores aangaf ook nog te willen investeren.
Reacties 0