Albert Heijn en Dirk beloven lagere prijzen

Albert Heijn en Dirk beloven lagere prijzen

Supermarktketen Dirk van den Broek stelt een prijsplafond in en verlaagt de prijzen van honderden producten in het assortiment. Albert Heijn komt met wekelijkse bonusaanbiedingen op seizoensgroenten en -fruit.

Supermarktconcern Dirk van den Broek vindt dat het tijd is voor koopkrachtherstel en tegemoetkoming voor de consument na een jaar lang piekende inflatiecijfers. Het prijsplafond dat de supermarkt instelt geldt voor dagelijkse boodschappen van huismerken en A-merken. Denk hierbij aan koffie, zuivel, baby- en verzorgingsproducten. Dirk belooft daarmee dat prijzen tot het einde van dit jaar niet duurder worden of dat producten zakken in prijs. 

Ook Albert Heijn zet extra voordeel in. Nieuw zijn de extra wekelijkse bonusaanbiedingen op groente en fruit. Het gaat om verse (seizoens)producten die rechtstreeks van het land komen en volop beschikbaar zijn. Volgens de supermarktketen is de populariteit van Nederlandse producten gestegen en letten consumenten daarnaast meer op de prijs. Ook breidt de supermarkt het aantal prijsfavorieten uit naar 2000 producten met onder meer diepvries- en schoonmaakproducten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!