Superdry wil 40 miljoen euro besparen

Superdry wil 40 miljoen euro besparen

Superdry wil zo'n 40 miljoen euro besparen. Het Britse modebedrijf kiest voor 'optimalisatie van onroerend goed', efficiëntere logistiek en betere inkoop.

Over een jaar zouden alle maatregelen moeten zijn doorgevoerd. Ze moeten bijdragen aan de winstgevendheid op middellange termijn. Superdry kijkt naar meer mogelijkheden om kosten te besparen.

Superdry heeft zijn verwachtingen voor dit boekjaar naar beneden bijgesteld. Door tegenvallende verkopen, zowel via de eigen kanalen als via wholesale, zit quitte draaien er waarschijnlijk niet in. De omzet komt waarschijnlijk rond de 700 miljoen euro uit, iets hoger dan een jaar eerder.

Superdry is in meer dan 50 landen actief, onder meer in Nederland. Het heeft zo'n eigen 220 winkels en 450 franchisevestigingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!