Josh V kijkt naar 'mogelijkheden voor brandstores'

Josh V kijkt naar 'mogelijkheden voor brandstores'

Modemerk Josh V verkent de mogelijkheden om een brandstore in Nederland te openen. Dat vertelt oprichter en ceo Josh Veldhuizen in een exclusief interview met RetailTrends

Van origine is Josh V, dat werd opgericht in 2011, een wholesalemerk zonder eigen vestigingen. Ceo Josh Veldhuizen bleef hier altijd van weg, maar de vraag naar een brandstore keert al jaren terug. 

Veldhuizen: “Ik wilde dat nooit, omdat Josh V vanaf het eerste moment een wholesalemerk is met onze onlineshop als winkel. Fysieke winkels zijn echt een andere tak van sport en geen onderdeel van mijn strategie.”

Toch komt daar op korte termijn wellicht verandering in. “Vanuit duurzaamheidsoogpunt hoop ik dat er een verandering in koopgedrag op gang komt. Niet meer klakkeloos online bestellen en retourneren, maar dat je echt weer naar de winkelstraat gaat om een merk te leren kennen. Aan mij dus om daar een mooie omnichannelstrategie omheen te bouwen.”

In dit exclusieve interview vertelt Josh Veldhuizen over RTL’s ‘modemeisjes met een missie’ en het fashionimperium dat daar jaren later uit is ontstaan. “'In het begin kwam er heel wat bluf bij kijken."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!