In 2011 nog een ‘modemeisje met een missie’ op RTL, inmiddels succesvol fashionondernemer, moeder en vlogster. Josh Veldhuizen, ceo van Josh V, blikt terug en vooruit. ‘Ik riep altijd dat ik het nooit zou doen, maar inmiddels kijken we naar de mogelijkheden voor brandstores.’

 

Victoria Beckham, maar bijvoorbeeld ook Chiara Ferragni zijn het gezicht van hun eigen fashionlabel, net als jij dat bent. Door wie liet jij inspireren? 

“Vanaf mijn vijftiende heb ik voor bijna alle Nederlandse couturiers shows gelopen, allemaal natuurlijk hét gezicht van hun merk. Zo cool, wat bijvoorbeeld Olcay Gulsen met SuperTrash neerzette. Of Django Steenbakker, met wie ik in 2007 het tv-programma Project Catwalk won. Hij als ontwerper, ik als zijn model, zijn muze. Dat hij in één dag een creatie moest maken, ja, dat inspireerde me wel om de fashion in te gaan. Alleen de vraag was hoe je dat dan doet, een modelabel opzetten.”

 

Dan kon je bij hen mooi de kunst afkijken.

“Nou, er bleek dus heel weinig informatie beschikbaar te zijn. Je kon...