Sport-startup Circulr wil opschalen en productaanbod uitbreiden

Sport-startup Circulr wil opschalen en productaanbod uitbreiden

Circulr, een Nederlandse startup die nieuwe producten maakt van gerecyclede sportartikelen, wil op den duur opschalen en zijn productaanbod uitbreiden. Dat vertelt partner en voormalig hockey-international Kim Lammers in een interview met RetailTrends.

Circulr gebruikt reststromen van sportkleding en trainingsmateriaal voor nieuwe sportartikelen. De komende periode focust Lammers zich met haar startup op het verkopen van voldoende producten, om zo voldoende omzet te genereren om te blijven bestaan. "De cirkel moet rond zijn. Het is niet zo dat onze webshop al een mega-omzet draait. Dat kan beter, maar we maken stappen.”

De voormalig hockey-international ziet op den duur voldoende mogelijkheden om het productaanbod uit te breiden. "We willen in de toekomst nog meer producten terugbrengen in de sport, stap voor stap. Het is echt bizar: als je alleen al naar hockey kijkt dan heb je bitjes, flapjes, handschoenen, beschermers en nog meer." Het lanceren van nieuwe producten kan op den duur zorgen voor meer naamsbekendheid. "Wanneer mensen denken aan een duurzaam sportmerk moet Circulr meteen te binnen schieten.” 

Circulr is in april RetailTrends' startup van de maand. In dit interview vertelt Lammers alles over haar ambities met haar duurzame sportmerk. "Wat mij betreft mag het de hele wereld over."
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!