Dit wil je als merk weten over AI-marketing

Dit wil je als merk weten over AI-marketing

Van alle technologische ontwikkelingen is kunstmatige intelligentie op dit moment misschien wel het meest hot. Hoe ga je er als retailer of merk slim mee om en welke valkuilen wil je vermijden? Charida Dorder, oprichter van de AI Marketing Academy en auteur van AI in Marketing, gaf tijdens het RetailTrends-event Fans Love Brands een aantal tips.

Marketeers onderschatten de impact van artificial intelligence op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken, zegt Dorder. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen.

 

Van alle technologische ontwikkelingen is kunstmatige intelligentie op dit moment misschien wel het meest hot. Hoe ga je er als retailer of merk slim mee om en welke valkuilen wil je vermijden? Charida Dorder, oprichter van de AI Marketing Academy en auteur van AI in Marketing, gaf tijdens het RetailTrends-event Fans Love Brands een aantal tips.

Marketeers onderschatten de impact van artificial intelligence op hun eigen werkzaamheden. AI is immers voorbehouden aan de Googles en Meta’s van deze wereld, toch? Maar AI is dichterbij dan we denken, zegt Dorder. En de mogelijkheden voor marketeers liggen voor het oprapen.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!