Sportmerk Puma gaat reorganiseren. Chief brand officer Adam Petrick verlaat het bedrijf en Richard Teyssier treedt aan als nieuwe global brand and marketing director.
Petrick werkte meer dan 20 jaar bij Puma. Volgens het merk gaat Petrick nieuwe uitdagingen aan. Hij vertrekt aan het einde van dit jaar om zo verzekerd te zijn van een soepele overgang.
Daarnaast treedt per 1 juli Richard Teyssier aan als nieuwe global brand and marketing director. Hij zal rechtstreeks rapporteren aan ceo Arne Freundt. Teyssier werkt sinds 2010 bij Puma. Daarvoor werkte hij 17 jaar bij Mars, waar hij verantwoordelijk was voor merken als M&M’s en Twix.
Arne Freundt: “Met Richard Teyssier hebben we de ideale kandidaat gevonden om Puma’s merkverhogende strategie in de toekomst te stimuleren. Hij is niet alleen een echte marketingspecialist met een sterke expertise in brand management. Hij is ook een integraal onderdeel van onze Puma-familie en kent het bedrijf door en door wegens zijn meer dan 12 jaar algemeen management bij Puma France en Puma Europe.”
Reacties 0