Trekpleister gaat volgende week van start met een nieuwe uitstraling en pay-off. De drogisterijketen wil met een nieuwe merkstrategie een brede groep klanten op een eigentijdse manier bereiken.
De nieuwe merkuitstraling is vanaf maandag te zien in een nieuwe tv-commercial. De slogan ‘Waar kunnen we je blij mee maken?’ moet laten zien dat ‘aandacht voor de klant’ centraal staat, aldus de retailer. Verder wordt de fictieve medewerker Aaf, een animatiepersonage, het nieuwe gezicht van Trekpleister.
Trekpleister is onderdeel van A.S. Watson. De zusterketen van Kruidvat heeft 200 winkels. Ceo Ed van de Weerd zei eerder tijdens RetailTrends Live dat Trekpleister een duidelijk eigen klantgroep heeft, die het ‘schreeuwerige’ van Kruidvat niet wil maar wel het voordeel’. “Nu is het aan ons de taak die positie verder te profileren.”
Leonard Van Liere 13 jul, 20:22
Machiel R. 30 jun, 15:36