Trekpleister kiest nieuwe merkstrategie

Trekpleister kiest nieuwe merkstrategie

Trekpleister gaat volgende week van start met een nieuwe uitstraling en pay-off. De drogisterijketen wil met een nieuwe merkstrategie een brede groep klanten op een eigentijdse manier bereiken.

De nieuwe merkuitstraling is vanaf maandag te zien in een nieuwe tv-commercial. De slogan ‘Waar kunnen we je blij mee maken?’ moet laten zien dat ‘aandacht voor de klant’ centraal staat, aldus de retailer. Verder wordt de fictieve medewerker Aaf, een animatiepersonage, het nieuwe gezicht van Trekpleister.

Trekpleister is onderdeel van A.S. Watson. De zusterketen van Kruidvat heeft 200 winkels. Ceo Ed van de Weerd zei eerder tijdens RetailTrends Live dat Trekpleister een duidelijk eigen klantgroep heeft, die het ‘schreeuwerige’ van Kruidvat niet wil maar wel het voordeel’. “Nu is het aan ons de taak die positie verder te profileren.”
 

Reacties 2


Machiel R. 30 jun, 13:36

Ik hoor bij die groep die het schreeuwende van Kruidvat liever vermijdt. Wat ik vaker ervaar bij Trekpleister is dat er te weinig personeel staat, of het personeel bezig is met bevoorraden. Nog werk te doen dus om de aandacht bij de klant te leggen.


Leonard Van Liere 13 jul, 18:22

Ruimte, dat is wat Trekpleister mist. Prima winkel, aardig personeel maar veel te vol!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!