Casa ziet marketingdirecteur vertrekken

Casa ziet marketingdirecteur vertrekken

Het is nog niet bekend wie Karen Vanstaen gaat opvolgen.

Karen Vanstaen vertrekt als directeur marketing & business development bij Casa. Het is nog niet bekend wie haar gaat opvolgen. 

De Belgische kondigt op LinkedIn aan dat ze na twee jaar afscheid neemt van het bedrijf. Vanstaen kijkt terug op 'een aantal succesvolle realisaties, zoals de herpositionering en verjonging van het merk'. 

Middenin coronatijd werd Vanstaen benoemd als nieuw directielid. Aan haar de taak het bijna 50-jarige woonmerk naar een nieuw tijdperk te loodsen. Zo faseerde Casa een van zijn belangrijkste, maar gedateerde, reclame-uitingen uit: de papieren folder. Deze keuze stond volgens Vanstaen symbool voor de digitaliseringsklus van het merk. “Meer dan de papieren folders en wat posten op Facebook deden we eigenlijk niet. Nu moesten we een omnichannelstrategie ontwikkelen en de overstap maken van papier communiceren naar digitaal.”

Vanstaens inspanningen wierpen hun vruchten af, vertelde ze eerder. "We hebben duizenden extra klanten en, sterker nog: de ‘time on site’ steeg met 80 procent. Dat laat alleen maar zien dat er een wereld aan potentie is.”

Casa kwam zes jaar geleden met veel ambitie de Nederlandse markt op. Grootse beloften die niet werden waargemaakt: het Belgische woonmerk miste de digitale boot. Weet Casa het tij tóch te keren? 
Geen member? Bekijk hier de mogelijkheden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!