Infographic: Hierom wil je aan de slag met Snapchat

Infographic: Hierom wil je aan de slag met Snapchat

De tijd dat je met Snapchat alleen foto’s met snor-filters naar elkaar kon sturen, ligt al lang achter ons. Op shoppinggebied heeft het social medium de ene na de andere innovatie gelanceerd, van ‘Dress Up’ tot de influencer-talentpool van Cameo. Ook op de meer traditionele wijze kan het lonen om ermee aan de slag te gaan. Een overzicht van Brafton. 
 

De tijd dat je met Snapchat alleen foto’s met snor-filters naar elkaar kon sturen, ligt al lang achter ons. Op shoppinggebied heeft het social medium de ene na de andere innovatie gelanceerd, van ‘Dress Up’ tot de influencer-talentpool van Cameo. Ook op de meer traditionele wijze kan het lonen om ermee aan de slag te gaan. Een overzicht van Brafton. 
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!