Lovíy ziet groeikansen in het buitenland

Lovíy ziet groeikansen in het buitenland

Volgens broer en zus zijn Engeland, Duitsland, Frankrijk en Scandinavië het meest voor de hand liggend.

RetailRookie Lovíy ziet groeikansen in het buitenland. De webshop die onder meer droogbloemen verkoopt wil inspelen op de steeds grotere roep om alternatieven voor verse bloemen.

De RetailRookie onderging vorig jaar al een naamsverandering. Met het oog op internationalisering werd de naam van Altijd Speciaal – Droogbloemen aangepast naar Lovíy. 

In een interview met RetailTrends vertellen broer en zus Carmen en Danny de Bruin dat het bedrijf vooralsnog Nederland als belangrijkste groeimarkt ziet. Dat de noodzaak voor duurzame bloemen steeds groter wordt, blijft niet onopgemerkt. “De bloemenbranche, vooral vers, heeft daarin wat kritiek te verduren gehad”, zegt Danny. 

De roep om alternatieven wordt daardoor steeds groter. Iets waar de RetailRookie met zijn assortiment op wil inspelen. Het bedrijf ziet daardoor groeikansen in het buitenland, hoewel er nog geen concrete expansieplannen zijn. “Maar als we uiteindelijk toch de stap maken naar zijn Engeland, Duitsland, Frankrijk en Scandinavië het meest voor de hand liggend.”

Lovíy wil de ‘oubollige sierteelt’ opschudden. Hier lees je hoe de RetailRookie dat doet.  
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 45.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ minimaal 50% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!