C&A rolt loyaliteitsprogramma uit binnen Europa

C&A rolt loyaliteitsprogramma uit binnen Europa

Na een succesvolle pilot in Nederland zijn nu België, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk, Polen en Spanje aan de beurt. 

C&A breidt zijn loyaliteitsprogramma 'C&A for you' uit op Europees niveau. Na een succesvolle pilot in Nederland zijn België, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk, Polen en Spanje aan de beurt. 

Members van het loyaliteitsprogramma krijgen een welkomstbonus van tien procent, speciale aanbiedingen en extra kortingen tijdens sale. Volgens C&A is de brede uitrol van het programma onderdeel van de digitale transformatie waar de modeketen middenin zit.

Inkoopdirecteur Europa Daniel Jimenez: "Bij C&A herdefiniëren we niet alleen mode; we herdefiniëren ook de manier waarop we met onze klanten omgaan." Daarbij is het memberprogramma niet alleen belangrijk voor het belonen van loyaliteit, benadrukt hij. "Het gaat om het creëren van een naadloze en fijne winkelervaring."

Sinds 2020 ondergaat C&A een grootschalige tranformatie onder leiding van Giny Boer. Het doel: terug naar de bikini's en de minijurken. Op 7 september, op het podium van DeLaMar Theater tijdens RetailTrends Live, vertelt ze over C&A verjongingskuur. De laatste kaarten zijn nu verkrijgbaar.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!