The Cool Market mikt op b2b
Gepubliceerd op 29 augustus 2023 om 09:30
The Cool Market test een nieuw concept met vriezers met maaltijden op de b2b-markt. Daarmee wil de RetailRookie een grotere markt bedienen.
Naast de consumentenmarkt koerst The Cool Market nu ook richting b2b. De aanbieder van verse diepvriesmaaltijden bereid in (sterren-)restaurants wil vriezers plaatsen, bijvoorbeeld bij bedrijven, met maaltijden.
Momenteel wordt het concept getest op vakantieparken, vertelt oprichter Tom van der Wagen aan RetailTrends. Vakantiegangers kunnen daar een maaltijd uit de vriezer halen en afrekenen. “Maar dat kan op meer plekken: gyms tot stations, bedrijven en ziekenhuizen”, aldus Van der Wagen. "We kunnen bij grotere kantoren vrij makkelijk een vriezer neerzetten die wij aanvullen. Zo zouden we een veel grotere markt kunnen bedienen."
The Cool Market bezorgt vers ingevroren maaltijden van (sterren-)restaurants in heel Nederland. Eind 2022 haalde de RetailRookie enkele investeerders binnen om het concept op te schalen. Lees hier hoe dat is gegaan.