The Cool Market mikt op b2b

The Cool Market mikt op b2b

Naast de consumentenmarkt koerst The Cool Market nu ook richting b2b. Met vriezers met maaltijden op plekken als kantoren wil de RetailRookie een grotere markt bedienen. 

The Cool Market test een nieuw concept met vriezers met maaltijden op de b2b-markt. Daarmee wil de RetailRookie een grotere markt bedienen.

Naast de consumentenmarkt koerst The Cool Market nu ook richting b2b. De aanbieder van verse diepvriesmaaltijden bereid in (sterren-)restaurants wil vriezers plaatsen, bijvoorbeeld bij bedrijven, met maaltijden. 

Momenteel wordt het concept getest op vakantieparken, vertelt oprichter Tom van der Wagen aan RetailTrends. Vakantiegangers kunnen daar een maaltijd uit de vriezer halen en afrekenen. “Maar dat kan op meer plekken: gyms tot stations, bedrijven en ziekenhuizen”, aldus Van der Wagen. "We kunnen bij grotere kantoren vrij makkelijk een vriezer neerzetten die wij aanvullen. Zo zouden we een veel grotere markt kunnen bedienen."

The Cool Market bezorgt vers ingevroren maaltijden van (sterren-)restaurants in heel Nederland. Eind 2022 haalde de RetailRookie enkele investeerders binnen om het concept op te schalen. Lees hier hoe dat is gegaan.  
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!