Stach wil uitbreiden met zijn stadswinkels buiten de ring van Amsterdam. De voormalig RetailRookie ziet vooral kansen binnen de randstad en wil groeien middels een franchise-constructie.
Dat vertelt general manager Mike Boks aan Foodinspiration. Stach opende in 2011 zijn eerste delicatessenwinkel en heeft nu 31 winkels, waarvan het grootste deel in Amsterdam (18) en een deel (13) in de randstad.
Sinds vorig jaar werkt Stach samen met The Social Hub, waar via een franchisemodel nieuwe vestigingen van het foodconcept worden geopend. Zo ziet de oud-RetailRookie kans om dit jaar nog in drie nieuwe steden vestigingen te openen binnen deze 'hubs'.
In 2019 werd Stach Food overgenomen door horeca- en cateringgigant Vermaat Groep. De overname betekende de eerste stap voor het foodconcept om naar Duitsland te gaan met daarbij de mogelijkheid voor expansie in eigen land.
In de nieuwe locaties wil het bedrijf zich met name toespitsen op het aanbieden van kant-en-klare maaltijden. Daarvoor zoekt Stach nog samenwerkingen.
Reacties 0