No Label breidt uit met 2 nieuwe winkels

No Label breidt uit met 2 nieuwe winkels

Met 8 brandstores in eigen land, denkt het Nederlandse mannenmodemerk inmiddels aan internationale stappen.

No Label heeft onlangs nieuwe winkels geopend in Haarlem en in Maastricht, waarmee de teller op 8 brandstores in Nederland komt te staan. Het mannenmodemerk denkt inmiddels aan uitbreiding over de grens.

Met de uitbreiding van 2 nieuwe brandstores is naar eigen zeggen de toon gezet voor extra locaties. No Label ziet kansen voor winkels in het noorden van Nederland en in Brabant. "Daarna is de stap naar België en Duitsland, waar al een flink deel van onze online omzet vandaan komt, een logische.” 

Het is enigszins opmerkelijk dat No Label met een winkel in Haarlem opnieuw heeft gekozen voor uitbreiding in de Randstad. Een paar jaar geleden stelde No Label al met name in te zetten op gebieden waar het nog niet fysiek vertegenwoordigd was. Vorig jaar opende het merk al een nieuwe locatie in Den Haag

De stap naar Maastricht is een logischere keuze: het mannenmodemerk is al langer van plan om richting het zuiden te trekken. No Label liet de stad al vaker vallen als goede locatie voor een nieuwe brandstore. Ook stond Groningen toen op de shortlist.

Het design van de winkels in Haarlem en Maastricht is vergelijkbaar met die van de winkel in Mall of the Netherlands en in Den Haag. Daar opende het bedrijf vorig jaar locaties.
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!