Mall of the Netherlands ontvangt 20 procent meer bezoekers

Mall of the Netherlands ontvangt 20 procent meer bezoekers

Het aantal bezoekers in Mall of the Netherlands is met 20 procent toegenomen in het afgelopen jaar. Het winkelcentrum heeft de afgelopen tijd een aantal grote nieuwe merken toegevoegd aan het aanbod.

Vooral op sportgebied zijn er flinke stappen gezet. Zo heeft New Balance een nieuw retailconcept gelanceerd in het winkelcentrum in Leidschendam. Ook Under Armour heeft een nieuw filiaal geopend, evenals Footlocker Kids. Nike heeft zijn bestaande winkel verder uitgebreid.

Verder heeft Samsung er zijn eerste experience store geopend. Droneproducent DJI's heeft een conceptstore in Mall of the Netherlands neergezet.

Mall of the Netherlands wil zowel vooraanstaande als opkomende merken een plek geven. De groei in het aantal bezoekers toont naar eigen zeggen aan dat die aanpak werkt.

Reacties 4


Hans Vorst 14 okt, 18:21

20% toename zegt me niks zonder absolute cijfers. Kan net zo goed dat het vorig jaar slecht was en met deze toename iets minder slecht.


Jan Boven 15 okt, 07:42

Het zegt ook niets over de verkoopcijfers. Aangezien al heel wat bedrijven hun winkel gesloten hebben, de huurprijzen stijgen en mensen minder geld uitgeven, vooral aan luxe, zou het zomaar kunnen zijn dat wel de exploitant een goed jaar had maar veel bedrijven het toch wel moeilijk hebben.


Ollie BB 16 okt, 09:40

Ik kan ook roepen dat ik 100 mil op de bank heb staat maar als ik mensen geen Inzicht geef in mijn bankzaken geloven ze me niet , gek he. Zij moeten wel ander kun je de huurverhoging niet rechtvaardigen die al vele daar de deuren heeft doen sluiten. Ben dr toch al meerdere keren geweest om de sfeer en drukte zelf te ervaren en het is eigenlijk alleen druk in weekend en dan nog voornamelijk bij de supermarkten en eettentjes , betere naam was the Foodhallen van Leidschendam dat matched meer met de verwachting vs de beleving van de consument ;)


Dick E. 16 okt, 11:19

Wij hebben 2 jaar een winkel gehad in The Mall.
Gelukkig hadden we een escape en konden we na 2 jaar uit het huurcontract stappen.
Het grootste probleem was dat de omzet sterk achterbleef met de door Unibail opgegeven omzet per m2.
We zagen snel al het niet grotere winkelbedrijf om ons heen verdwijnen., de huisbaas stelde zich star op en het was lastig kersen eten.
Wij hebben ons lesje geleerd,

Dit nooit meer.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!