Bol stopt met achteraf betalen voor zakelijke klanten

Bol stopt met achteraf betalen voor zakelijke klanten

Voor particulieren verandert er vooralsnog niets.

Bol is gestopt met het aanbieden van achteraf betalen aan klanten met een zakelijk account. Volgens de webwinkel zouden er te veel klanten zijn die hier misbruik van hebben gemaakt. 

De maatregel zou vorige week zijn doorgevoerd, bevestigt de webwinkel tegenover RTL Z. De retailer heeft schriftelijk aan zijn klanten laten weten dat dit sinds 24 oktober niet meer mogelijk is. 

Bol constateerde dat er ‘steeds vaker misbruik werd gemaakt van deze service’. Wat dit precies inhoudt, kon een woordvoerder van Bol niet zeggen. Ook is het niet bekend hoeveel rekeningen er bleven openstaan van deze zakelijke klanten. 

Voor particulieren verandert er niets. Zij kunnen nog steeds achteraf betalen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!