Sapph-eigenaar lanceert mannenmodelabel

Sapph-eigenaar lanceert mannenmodelabel

Het is de derde webshop voor Annique van der Zande's Ultraviolet Group. 

Ultraviolet Group, het moederbedrijf van lingeriemerken Sapph en Ultraviolet, heeft voor het eerst een mannenmodemerk gelanceerd: Ultraman. Daarmee heeft het bedrijf er ook een derde webshop bij. 

Het mannenlabel van Ultraviolet Group focust zich, net als zusterbedrijven Sapph en Ultraviolet, op de verkoop van ondergoed. Met de uitbreiding naar een nieuw segment hoopt het bedrijf harder te kunnen groeien. 

Annique van der Zande kondigde de uitbreiding van het portfolio van 'haar' Ultraviolet Group eerder aan, toen bekend werd dat er ruim 1,6 miljoen aan groeigeld was opgehaald. Shawn Harris, bekend van Dragon's Den, investeerde zo'n halfjaar geleden miljoenen in het bedrijf, waarmee de e-commerceactiviteiten van Sapph en Ultraviolet kunnen worden uitgebreid, met onder meer een Arabische webshop.

Gaat Ultraviolet - met Sapph én UltraMan - alsnog een gouden toekomst tegemoet? In dit interview vroeg RetailTrends Van der Zande naar haar expansieplannen, merkenonderhandeling met Roland Kahn en de erfenis van V&D.
 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!