Sapph-eigenaar lanceert mannenmodelabel
Gepubliceerd op 9 november 2023 om 12:10
Ultraviolet Group, het moederbedrijf van lingeriemerken Sapph en Ultraviolet, heeft voor het eerst een mannenmodemerk gelanceerd: Ultraman. Daarmee heeft het bedrijf er ook een derde webshop bij.
Het mannenlabel van Ultraviolet Group focust zich, net als zusterbedrijven Sapph en Ultraviolet, op de verkoop van ondergoed. Met de uitbreiding naar een nieuw segment hoopt het bedrijf harder te kunnen groeien.
Annique van der Zande kondigde de uitbreiding van het portfolio van 'haar' Ultraviolet Group eerder aan, toen bekend werd dat er ruim 1,6 miljoen aan groeigeld was opgehaald. Shawn Harris, bekend van Dragon's Den, investeerde zo'n halfjaar geleden miljoenen in het bedrijf, waarmee de e-commerceactiviteiten van Sapph en Ultraviolet kunnen worden uitgebreid, met onder meer een Arabische webshop.
Gaat Ultraviolet - met Sapph én UltraMan - alsnog een gouden toekomst tegemoet? In dit interview vroeg RetailTrends Van der Zande naar haar expansieplannen, merkenonderhandeling met Roland Kahn en de erfenis van V&D.