Koffie-abonnementsdienst De Koffiejongens heeft voor het eerst de stap gezet naar buurland Duitsland. Naast Nederland en België is de webshop nu actief onder de naam The Blue Cycle.
Medeoprichter Walter Morriën: "In een land als Duitsland, waar de koffiecultuur zo bloeit, kunnen we met The Blue Cycle op grote schaal impact maken.” Volgens het bedrijf moet de nieuwe naam van de webshop het duurzame karakter van het merk onderstrepen. De Koffiejongens bedient de Duitse markt vooralsnog vanuit thuisland Nederland.
Met het abonnementsmodel levert De Koffiejongens sinds 2016 iedere 2, 3, 4 of 8 weken een pakketje door de brievenbus met biologisch afbreekbare koffiecups. In 2021 bouwde het bedrijf het overkoepelende The Subscription Company. Erotiek-abonnementsdienst Teasy is al bij het bedrijf aangesloten; binnenkort komt hier De Kaasmakers bij.
Hoe bouw je een sterk merk? Hier geeft 'koffiejongen' Morriëns zijn 5 beste tips.
Reacties 0