De Koffiejongens naar schappen Albert Heijn
Gepubliceerd op 29 september 2025 om 11:01
De van oorsprong koffie-abonnementsdienst De Koffiejongens ligt met zijn producten in de schappen bij Albert Heijn. In totaal wordt het merk bij ruim 800 filialen verkocht.
Door de samenwerking met Albert Heijn ligt koffie van De Koffiejongens nu voor het eerst grootschalig in de schappen. Ceo Bart Dingjan legt het uit: "Sinds onze start kozen we bewust voor een online direct-to-consumer model: zo hielden we maximale grip op duurzaamheid, kwaliteit en transparantie én bouwden we een loyale klantenbasis op. Dat we nu in de schappen van Albert Heijn liggen, is voor ons een bijzondere stap. Hiermee kunnen we een veel groter publiek bereiken en onze impact nog verder vergroten."
De Koffiejongens is van oorsprong een abonnementsmodel dat iedere 2, 3, 4 of 8 weken een pakketje door de brievenbus met biologisch afbreekbare koffiecups bezorgt. Het bedrijf werd opgericht in 2016.