De Koffiejongens naar schappen Albert Heijn

De Koffiejongens naar schappen Albert Heijn

In totaal wordt het merk bij ruim 800 filialen verkocht.

De van oorsprong koffie-abonnementsdienst De Koffiejongens ligt met zijn producten in de schappen bij Albert Heijn. In totaal wordt het merk bij ruim 800 filialen verkocht.

Door de samenwerking met Albert Heijn ligt koffie van De Koffiejongens nu voor het eerst grootschalig in de schappen. Ceo Bart Dingjan legt het uit: "Sinds onze start kozen we bewust voor een online direct-to-consumer model: zo hielden we maximale grip op duurzaamheid, kwaliteit en transparantie én bouwden we een loyale klantenbasis op. Dat we nu in de schappen van Albert Heijn liggen, is voor ons een bijzondere stap. Hiermee kunnen we een veel groter publiek bereiken en onze impact nog verder vergroten."

De Koffiejongens is van oorsprong een abonnementsmodel dat iedere 2, 3, 4 of 8 weken een pakketje door de brievenbus met biologisch afbreekbare koffiecups bezorgt. Het bedrijf werd opgericht in 2016.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premiumcontent;

✅ net als 55.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacatureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ tot 66% korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!