Capi opent Schiphol-winkel volgens nieuw concept
Gepubliceerd op 18 januari 2024 om 16:02
Airportretailer Capi heeft een winkel geopend op Schiphol volgens een nieuw winkelconcept. De winkel is het grootste filiaal dat de keten in zijn winkelbestand heeft.
De Capi-winkel heeft een nieuwe plek gekregen in Lounge 1, die sinds vorig jaar wordt vernieuwd om de reiservaring voor reizigers te verbeteren. Het nieuwe winkelconcept ligt in lijn met die doelstelling, aldus de airportretailer. Het concept werd eerder al in het buitenland uitgerold en is dus nu ook toegepast in de winkel op Schiphol, die volgens Capi aanvoelt als 'de Europese flagshipstore'.
Het uiterlijk van de winkel is daarbij ook veranderd: fris en licht met houten accenten en ronde vormen. Ook is de winkel overzichtelijk ingedeeld en voorzien van duidelijke productnavigatie. Met innovatieve productpresentaties en interactieve displays wil de retailer de klant prikkelen. Zo kunnen klanten bijvoorbeeld bij de 'headphonebar' koptelefoons testen. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor shop-in-shops en campagnes.
Reizigers kunnen in de Capi-winkel terecht voor consumentenelektronica, reisaccessoires, persoonlijke verzorging en gadgets.