Nieuwe Levi’s-ceo: ‘D2c-business staat op eerste plek’
Gepubliceerd op 16 februari 2024 om 09:00
Levi’s focust zich onder ceo Michelle Gass nadrukkelijk op het d2c-kanaal. “D2c staat op de eerste plek en daarin moeten we sneller en meer agile worden”, aldus de nieuwe topvrouw.
Gass staat sinds 29 januari aan het roer van het denimlabel, nadat ze een jaar had meegelopen met toenmalig ceo Chip Bergh. “Onder zijn leiding is veel geïnvesteerd in de aanwezigheid en kracht van het merk”, stelde Gass tijdens de NRF Retail’s Big Show.
De focus op het d2c-kanaal moet die positie bewaken en voor verdere groei zorgen. Vorig jaar had de wholesaletak het in de thuismarkt lastig. “De d2c-business laat wereldwijd juist veel groei zien. Levi’s is ook niet geprogrammeerd om te functioneren als een retailer.”
RetailTrends was bij de NRF Retail’s Big Show om de nieuwe trends en marktontwikkelingen te signaleren. In de 200e editie van het magazine zoomen we verder in op de visie en strategie van Gass. Zo wil het merk zijn assortiment in Europa uitbreiden, zodat de consument zich van top tot teen in denimlook kan steken.
Het magazine valt eind deze week bij members op de deurmat en is hier al digitaal te lezen. Nog geen member? Klik hier.