Creatief directeur No Label opent eigen winkel

Creatief directeur No Label opent eigen winkel

Menco Nieuwenhuis, creatief directeur bij No Label, opent samen met Raoul Mulder een winkel in mannenmode. De fysieke winkel, genaamd Ballpark, komt aan de Slijkstraat in Weesp.

Ballpark specialiseert zich in niche-mannenmodemerken zoals Drake’s, Filson en Scaglione. Ook hebben ze een eigen modelabel. Met de winkel hopen ze een ontmoetingsplek te worden voor mannenmodefans wereldwijd. De winkel gaat half mei open.

Nieuwenhuis en Mulder hebben allebei al ruime ervaring in de fashionretail. Nieuwenhuis is bijna 5 creatief directeur van No Label en was daarvoor eindverantwoordelijk voor inkoop en marketing bij Oger. Mulder werkte 8 jaar als storemananger van New Tailor en was daarvoor in dienst van Suitsupply.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!