Supermarktketen Hoogvliet heeft zijn winkelformule en pay-off vernieuwd. De vestiging in Zoetermeer werd als eerste voorzien van de nieuwe formule. Veel van de vernieuwingen worden direct uitgerold naar andere filialen, meldt Distrifood.
“Een grote stap voorwaarts”, schrijft Pim Bijtel, directeur winkelorganisatie over de vernieuwde formule op LinkedIn. Hoogvliet heeft onder meer zijn winkelbeeld, prijsbeleid, assortiment en communicatie aangepast. Onder de naam Bakker Leen - genoemd naar oprichter Leen Hoogvliet - introduceert de supermarkt de nieuwe broodafdeling als een shop-in-shop. Ook werd de slogan ‘De goedkoopste van’ vervangen door de pay-off ‘Daar word je blij van!’.
Na Zoetermeer volgt in ieder geval dit voorjaar ook nog de locatie in Hoofddorp. Volgens de supermarktketen komen de vernieuwingen daarna in andere winkels. Sommige van de nieuwe onderdelen zitten nog in een testfase. Daarvan wordt later bepaald of deze in andere supermarkten van Hoogvliet komen.
Reacties 0