Fastfood reclame in UK aan banden Gepubliceerd op 17 november 2004 om 00:00 Op de Britse tv mogen binnenkort vóór negen uur ’s avonds geen fastfood reclamespotjes meer worden uitgezonden. De Britse regering wil deze maatregel doorvoeren om de stijging van het aantal kinderen met overgewicht een halt toe te roepen.
Premium Arbeidsinspectie: flitsbezorgers lieten medewerkers illegaal werken Vorig jaar zijn er in anderhalve maand tijd ruim 180 overtredingen geconstateerd. 2 minuten
Premium Modemerk Labfresh opent winkel in Mall of the Netherlands Het wordt de derde vestiging voor de voormalige RetailRookie. 1 minuut
Premium Belangstelling voor doorstart meubelmerk Basta Volgens curator Joris Opstroom is lastig in te schatten hoe serieus de interesse is. 1 minuut
Premium Scandinavisch design in Milaan en Barcelona Arket heeft zijn eerste stappen gezet in Italië en Spanje. De formule van H&M Group opende in Milaan en Barcelona flagshipstores op prominente locaties voorzien van een praktisch en esthetisch interieur. 3 minuten
Geen zicht op doorstart in Nederland voor Esprit Alle 17 winkels van het merk zijn gesloten. De webshop blijft open, omdat die buiten het Nederlandse faillissement valt. 1 minuut
Premium Waarom regenboogmarketing belangrijk is (en niet per se nu hoeft!) Richting de Canal Parade, het bekendste deel van Pride Amsterdam, komen verschillende retailers in actie met betrekking tot regenboogmarketing. Hoe kun je als retailer inspelen op het thema Pride en wat kun je beter niet doen? 4 minuten
Reacties 0