The Flower Farm vergroot ambities na geslaagde proef in VK
Gepubliceerd op 31 mei 2024 om 11:10
Duurzaam botermerk The Flower Farm heeft een succesvolle proef gedraaid in de schappen van Britse supermarktketen Sainsbury's. Nu breidt het merk uit naar Morrisons (Verenigd Koninkrijk) en Delhaize (België).
Nu het merk op steeds meer plekken voet aan de grond krijgt, kan The Flower Farm sneller opschalen. Zo is de proef bij Sainsbury's verlengd, en volgt op korte termijn ook Britse supermarktketen Morrisons.
Ook in België heeft het bedrijf in toenemende mate voet aan de grond gekregen, door een samenwerking met Delhaize. "Ook uit andere landen krijgen we nu verzoeken om te komen praten en dat gaan we zeker doen", vertelt ceo Arjen van Strien aan RetailTrends.
De volgende stip op de horizon: Duitsland, 'en een aantal andere landen'.
Go big or go home: het is de leus die schuilgaat achter iedere beslissing van foodstartup The Flower Farm. Oprichter Marcel van Wing deed deze maand een stap terug, om het ceo-stokje door te geven aan Arjen van Strien. Dit staat er te gebeuren.