The Flower Farm vergroot ambities na geslaagde proef in VK

The Flower Farm vergroot ambities na geslaagde proef in VK

Na een succesvolle proef met Sainsbury's heeft het foodmerk nu Duitsland op de radar. 

Duurzaam botermerk The Flower Farm heeft een succesvolle proef gedraaid in de schappen van Britse supermarktketen Sainsbury's. Nu breidt het merk uit naar Morrisons (Verenigd Koninkrijk) en Delhaize (België). 

Nu het merk op steeds meer plekken voet aan de grond krijgt, kan The Flower Farm sneller opschalen. Zo is de proef bij Sainsbury's verlengd, en volgt op korte termijn ook Britse supermarktketen Morrisons. 

Ook in België heeft het bedrijf in toenemende mate voet aan de grond gekregen, door een samenwerking met Delhaize. "Ook uit andere landen krijgen we nu verzoeken om te komen praten en dat gaan we zeker doen", vertelt ceo Arjen van Strien aan RetailTrends.

De volgende stip op de horizon: Duitsland, 'en een aantal andere landen'. 

Go big or go home: het is de leus die schuilgaat achter iedere beslissing van foodstartup The Flower Farm. Oprichter Marcel van Wing deed deze maand een stap terug, om het ceo-stokje door te geven aan Arjen van Strien. Dit staat er te gebeuren.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!