Duurzaam botermerk The Flower Farm heeft zijn directieteam versterkt met Jasper Spaargaren als cmo. Het foodbedrijf hoopt met de nieuwe marketingdirecteur harder te kunnen groeien, onder meer in Duitsland.
Spaargaren is geen vreemde in de retailbranche: tussen 2009 en 2015 vervulde hij verschillende functies bij Unilever. Vervolgens was hij tussen 2015 en 2018 verantwoordelijk over verschillende takken van frisdrankproducent Vrumona. Zo stond Spaargaren tussen 2018 en 2021 aan het hoofd van foodstartup Sir Joe.
“Toen oprichter en reclameman Marcel van Wing besloot een stap terug te doen, zijn we op zoek gegaan naar een goede cmo om onze missie en het merk verder te laden voor de toekomst”, zegt Arjen van Strien, de nieuwe ceo van het bedrijf.
Met deze (commerciële) ervaring hoopt The Flower Farm harder te groeien in binnen- en buitenland. Zo is het merk bezig met uitbreiding naar België (dankzij een samenwerking met Delhaize) en schaalt het op in het VK. Volgende stip op de horizon: Duitsland, 'en een aantal andere landen'.
Go big or go home: het is de leus die schuilgaat achter iedere beslissing van foodstartup The Flower Farm. Dit zijn de plannen van nieuwe ceo Arjen van Strien.
Reacties 0