Marie-Stella-Maris start loyaliteitsprogramma

Marie-Stella-Maris start loyaliteitsprogramma

Het water- en cosmeticamerk lanceert dit onder de naam ‘Club Marie’.

Marie-Stella-Maris is een loyaliteitsprogramma gestart. Het water- en cosmeticamerk lanceert dit onder de naam ‘Club Marie’.

Als lid van Club Marie kan een klant bij elke aankoop druppels (punten) verdienen en daarmee premium- en unieke producten verzamelen van het merk. Ook krijgen de members uitnodigingen voor evenementen van Marie-Stella-Maris.

Het water- en cosmeticamerk heeft inmiddels 8 eigen winkels in Nederland. De refill-stations, zoals het merk zijn vestigingen noemt, komen er in rap tempo bij. In het afgelopen jaar zijn er al winkels geopend in Brabant en Zuid-Holland. Ook wil het bedrijf gaan uitbreiden naar Antwerpen en Rotterdam.

Het van origine Nederlandse Marie-Stella-Maris zet van huis uit in op wholesale. De producten van het bedrijf zijn te vinden bij verkooppartners als Douglas, de Bijenkorf en Loods 5.  

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!