Rails komt weer met pop-up in de Bijenkorf

Rails komt weer met pop-up in de Bijenkorf

Het is voor het tweede jaar op rij dat het Amerikaanse fashionmerk dit doet.

Modemerk Rails opent in augustus een pop-upstore in de Bijenkorf in Amsterdam. Het is voor het tweede jaar op rij dat het Amerikaanse fashionmerk dit doet.

Rails zit al een paar jaar in Nederland met een eigen winkel; in de Negen Straatjes. Nu opent het opnieuw een tijdelijke locatie binnen de Bijenkorf. Oprichter en creatief directeur Jeff Abrams: "We kijken ernaar uit om Rails te introduceren bij nieuwe klanten, zowel lokaal als internationaal.”

Het 16 jaar oude kledingmerk uit Los Angeles zet flink in op groei binnen Europa. Met wholesale, waar de winkels een belangrijk onderdeel van zijn. In principe zet het merk in op 1 hub per land. Zo opende het bedrijf vorig jaar nog een flagshipstore in Antwerpen, om de Belgische markt te bedienen. 

Rails heeft een eigen kijk op retail en fashion. "Wij gaan niet mee in trends - dan moet je er dus voor zorgen dat een item volgend jaar niet uit de mode is. We doen niet aan fastfashion en massaproductie." Lees hier de Europese reis van het Amerikaanse modemerk. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!