Mister Spex breidt portfolio uit met Jacquemus

Mister Spex breidt portfolio uit met Jacquemus

Optiekketen Mister Spex gaat samenwerken met het luxemerk Jacquemus. De samenwerking markeert de nieuwe strategie van het bedrijf.

Het bedrijf wil zijn positie in het premiumsegment consolideren. Het bedrijf zit in een roerige periode en hoopt op deze manier weer een boost te krijgen.

De Duitse optiekketen liet eerder deze maand weten dat alle winkels buiten Duitsland gesloten werden. Daarmee wilde het bedrijf zijn winstgevendheid verbeteren. Het was de eerste maatregel in het herstructureringsprogramma van het merk dat eerder dit jaar ook al afscheid nam van oprichter en ceo Dirk Graber.

Luxemerk Jacquemus werd in 2009 opgericht en staat steevast in de top 10 van de Lyst Index, de lijst met populairste modemerken. In de laatste editie stond het merk op plaats 9.

Mister Spex heeft in 10 landen een webwinkel. In Nederland is het merk sinds 2016 online actief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!