Safecourt Kitchen ziet mogelijkheden buiten Nederland
Gepubliceerd op 5 september 2024 om 09:08
RetailRookie Safecourt Kitchen wil uitbreiden buiten Nederland. De online-aanbieder van keukenapparatuur wil over 5 jaar 500.000 huishoudens bedienen.
Het oprichtersduo Boyd de Zwart en Cas van der Hoeven ligt naar eigen zeggen op schema om dat doel te bereiken. Hun airfryers, mixers en melkopschuimers liggen nu in de keukens van 70.000 huishoudens.
Safecourt Kitchen is in gesprek met MediaMarkt voor de Nederlandse en Belgische markt, werkt met Kaufland aan uitbreiding in Duitsland en kijkt met Fnac Darty naar de mogelijkheden voor de Franse markt.
Tot nu toe wordt elke verdiende euro terug geïnvesteerd in het bedrijf. De ambities worden daarnaast gefinancierd met investeringen. Safecourt Kitchen heeft inmiddeld 500 duizend euro aan groeigeld opgehaald.
“We hebben 100 ideeën en zouden het liefst nog sneller willen, maar we moeten geduldig zijn. In deze fase is het belangrijk dat we ons assortiment vergroten en het merk opbouwen”, zo stellen oprichters Boyd de Zwart en Cas van der Hoeven in het septembernummer van RetailTrends.
Lees hier het hele verhaal van de RetailRookie