De ANWB lanceert vandaag een marketplace. Het doel is om klanten een completere en betere winkelervaring te bieden. Het bedrijf biedt al een breed scala aan informatie en advies, maar kan daar nu ook de producten, via externen, bij aanbieden.
De marketplace wordt geïntegreerd in de webwinkel van het bedrijf en is ook online beschikbaar via alle winkelzuilen in de ANWB-winkels. Zo kunnen ook klanten van de fysieke winkel bij het nieuwe assortiment. “Dat nieuwe assortiment is heel erg vraag-gedreven”, zo vertelt Jan Willem Juffer, directeur ANWB-Retail, tegen RetailTrends.
Hij vervolgt: “Met de lancering van onze nieuwe marketplace willen we onze klanten een nog betere winkelervaring bieden. Door samen te werken met zorgvuldig geselecteerde externe verkopers, kunnen we een breder assortiment aanbieden zonder concessies te doen aan de kwaliteit en service die onze klanten van ons gewend zijn.”
ANWB heeft in Nederland 72 fysieke vestigingen en biedt, exclusief de nieuwe marketplace, circa 6.000 producten aan.
Reacties 0