Chasin’ komt met nieuw shop-in-shop-concept
Gepubliceerd op 8 oktober 2024 om 15:15
Chasin’ geeft zijn shop-in-shop-concept een complete make-over. Daarmee volgt dit onderdeel de stijl van de nieuwe brandstores en showrooms.
Het nieuwe shop-in-shop-concept, met materialen als geborsteld aluminium en geperforeerd staal in combinatie met blank eikenhout, moeten de nieuwe stijl en de essentie van het merk uitstralen. Die nieuwe stijl is in het merk geïntroduceerd door de relatief nieuwe eigenaren van de JOG Group, die het merk overkochten van het failliete Score Group.
Chasin’ heeft op dit moment 6 shop-in-shops in het nieuwe concept. De primeur was voor Van Tilburg in Nistelrode. Dat is dezelfde winkel die in 2014 ook de eerste shop-in-shop voor Chasin’ faciliteerde. In 2025 moeten er nog 25 locaties omgebouwd worden in de nieuwe stijl. Uiteindelijk wil het bedrijf de shop-in-shops in alle warenhuizen in de DACH-regio en de Benelux hebben waar Chasin’ wordt verkocht.
Chasin’ is als merk weer helemaal opgekrabbeld na het faillissement van de Score Group, waar het merk voorheen onder viel. RetailTrends sprak onlangs met ceo Mark Hommelberg van JOG Group, de nieuwe eigenaar van Chasin’, over de nieuwe koers van het merk. Daarin vertelde hij onder andere dat Chasin' in gaat zetten op shop-in-shops.