Chasin' stelt nieuwe salesmanager Nederland aan

Chasin' stelt nieuwe salesmanager Nederland aan

Het Nederlandse jeansmerk Chasin’ heeft Timo Hietkamp aangesteld als de nieuwe salesmanager voor Nederland. Hij wordt verantwoordelijk voor de groei van het merk in de thuismarkt.

Het jeansmerk is momenteel bezig met het uitrollen van een nieuw shop-in-shop-concept. Die stijl is geïntroduceerd door de relatief nieuwe eigenaren van de JOG Group, die het merk overkochten van de failliete Score Group.

Chasin’ is in 1992 opgericht. Naast 12 brandstores in Nederland en eigen webshops, heeft Chasin’ ook 50 verkooppunten in de Benelux en 350 verkooppunten in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Via marketplaces is het merk in meer dan 20 landen in Europa actief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!