Woonwinkels ontvangen van alle subbranches in de woonsector gemiddeld de laagste scores op het gebied van ‘beste service’. Dat blijkt uit een grootschalig onderzoek dat Multiscope uitvoerde onder ruim 5.700 Nederlanders.
Volgens Multiscope is dit opvallend, omdat een relatief groot deel van de consumenten ‘beste service’ het belangrijkst vindt wanneer zij klant zijn in de woonwinkelbranche.
Winkels die goed scoren op service, halen ook een hoge score op ‘geloofwaardigheid’. Volgens Multiscope lijkt er dan ook een verband tussen de mate van geloofwaardigheid die de klant ervaart bij een partij in de woonbranche en de service.
Hubo scoort met een 3,67 van alle partijen in de woonbranche het hoogst op de waardestrategie 'beste service.' Volgens klanten heeft Hubo een uitstekende dienstverlening. De bouwmarktketen wordt op de voet gevolgd door beddenfabrikant Auping, die een 3,64 scoort.
Hubo, dat vorig jaar zijn 55-jarig jubileum vierde, heeft 175 winkels die allemaal gerund worden door zelfstandig ondernemers. Hubo is een van de formules van EK DIY, onderdeel van EK Retail.
Reacties 0