Amazon lanceert interactieve 3D-cadeauwinkel

Amazon lanceert interactieve 3D-cadeauwinkel

In de winkel zijn circa 300 producten te vinden, variërend van speelgoed tot cosmetica.

Amazon heeft een interactieve, digitale 3D-winkel geopend waar klanten hun kerstaankopen kunnen doen.

In de digitale nabootsing van een fysieke cadeauwinkel zijn circa 300 producten te vinden, variërend van cosmetica tot speelgoed. Bezoekers kunnen zich door de virtuele omgeving verplaatsen en producten selecteren en bekijken. Hoewel Amazon inspiratie en ontdekking als belangrijkste doel benoemt, zijn de producten ook direct in het digitale winkelmandje te plaatsen en af te rekenen. 

De 3D-technologie die het bedrijf voor de winkel gebruikt komt van Amazon Beyond. De virtuele cadeauwinkel moet een 'nieuwe meeslepende ervaring' zijn, aldus Carmen Nestares Pleguezuelo, vicepresident van Noord-Amerika marketing & Prime tech. "We innoveren voortdurend om de winkelervaring te verbeteren zodat klanten producten op een gemakkelijke en leuke manier ontdekken." 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!