Lingeriemerk Sapph reageert op klachtenregen: 'Iedereen krijgt zijn producten'
Gepubliceerd op 9 december 2024 om 15:31
De klachtenregen bij het Nederlandse lingeriemerk Sapph over niet-geleverde producten is nog niet voorbij. Toch hoeven klanten niet te wanhopen, meldt het bedrijf aan RetailTrends: 'Iedereen krijgt zijn producten.’
Sapph-klanten klagen al een aantal maanden op social media over bestellingen die niet geleverd worden. Producten waren niet beschikbaar vanwege een vertraagde zeecontainer, zei het bedrijf in oktober tegen Radar. Sinds november zijn ze er weer, meldt het bedrijf via zijn socials. Toch houden de klachten over niet-geleverde producten aan.
Een woordvoerder van het merk stelt dat de problemen bij pre-orders liggen. “We zijn duidelijk over de pre-orders, waarbij producten dus later worden geleverd; zodra ze op voorraad zijn. Het lijkt dat mensen dat over het hoofd hebben gezien. Iedereen krijgt het product dat ze besteld hebben. Er is niets aan de hand.”
Sapph probeerde consumenten tegemoet te komen door een deel van de bestelling alvast te sturen. “Toen kregen onze klanten het gevoel dat we niet compleet waren. Dat heeft voor verwarring gezorgd terwijl het goed bedoeld was.”
Sapph heeft een eigen webshop en in Nederland ruim 10 verkooppunten, inclusief een brandstore in Maassluis.