Albert Heijn zet extra in op baby's en peuters

Albert Heijn zet extra in op baby's en peuters

Albert Heijn breidt zijn baby- en peuterassortiment flink uit. De supermarkt introduceert onder meer een nieuwe luier onder eigen merk.

Die zou sneller moeten drogen en beter om de beentjes en de buik moeten zitten. Daarnaast voegt de keten vanaf maandag zo'n 30 voedingsproducten toe, van maaltijdpotjes tot opvolgmelk. Diverse verpakkingen zijn volgens Albert Heijn duurzamer geworden.

Verder kunnen (aanstaande) ouders op de website en in de app voortaan terecht voor 'heel veel leefstijltips en gezonde inspiratie'. In het Allerhande-magazine komt daar ook meer aandacht voor.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!