Lidl eerste supermarkt die verkoopt via TikTok Shop
Gepubliceerd op 18 februari 2025 om 15:00
Lidl gaat als eerste supermarkt rechtstreeks via TikTok Shop verkopen. Het bedrijf lanceert op 20 februari exclusieve bundels met eiwitrijke producten. Dat meldt Retail Gazette.
In totaal worden 3.000 bundels aangeboden voor 5 Britse pond (bijna 6 euro) per stuk, die volgens Lidl een waarde van 30 pond (36 euro) per bundel vertegenwoordigen. Alle opbrengsten gaan naar de NSPCC, een Britse liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor de bescherming van kinderen tegen misbruik, verwaarlozing en geweld.
De bundels bevatten een selectie van eiwitrijke producten, zoals pindakaas en proteïnepannenkoekenmix. Daarnaast wordt elke bundel geleverd met limited edition-merchandise van Lidl, zoals een microvezelhanddoek en een set weerstandsbanden.
Vorige maand werd bekend dat Lidl in alle 31 landen waar het actief is extra inzet op bewuste voeding. Zo moet het voor klanten makkelijker worden om gezonde en duurzame keuzes te maken.