Lidl's TikTok Shop in 18 minuten uitverkocht

Lidl's TikTok Shop in 18 minuten uitverkocht

Lidl UK heeft donderdag tijdens zijn debuut op TikTok Shop zijn exclusieve bundels met eiwitrijke producten al binnen 18 minuten uitverkocht. Dat meldt het Britse vakmedium The Grocer.

De supermarkt verkocht 3.000 bundels voor 5 Britse pond (bijna 6 euro) per stuk, die volgens Lidl een waarde van 30 pond (36 euro) per bundel vertegenwoordigen. De bundels bevatten een selectie van eiwitrijke producten, zoals pindakaas en proteïnepannenkoekenmix. Daarnaast kregen kopers Lidl-merchandise, waaronder een microvezel handdoek en een set weerstandsbanden, plus extra kortingsvouchers voor Lidl Plus-leden.

Lidl was met deze lancering de eerste supermarkt die rechtstreeks ging verkopen via TikTok Shop.

Alle opbrengsten gaan naar de NSPCC, een Britse liefdadigheidsorganisatie die zich inzet voor de bescherming van kinderen tegen misbruik, verwaarlozing en geweld.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!