Naïf-oprichters geven het stokje door

Naïf-oprichters geven het stokje door

Naïf-oprichters Jochem Hes en Sjoerd Trompetter doen een stap terug in het bedrijf en geven het stokje door aan Gijs Krimp. Sinds vandaag staat hij aan het roer als ceo van het Nederlandse huidverzorgingsmerk.

Met Krimp als topman zegt het bedrijf klaar te zijn voor de volgende stap. Krimp was hiervoor werkzaam als cco bij The Learning Network (VanDijk NL / StudieShop BE) en vervulde daarvoor functies als general manager en country manager bij Reckitt. Ook werkte hij 12 jaar lang bij Procter & Gamble waar hij verschillende rollen vervulde.

“Toen we met Naïf begonnen, waren we jonge papa’s die op zoek waren naar verzorgingsproducten voor de gevoelige huid van onze baby. Nu, 11 jaar later, zijn onze kinderen en ons bedrijf gegroeid. En, net als bij het ouderschap, moet je op een gegeven moment loslaten – niet omdat je minder betrokken bent, maar omdat je wilt dat het bedrijf blijft groeien”, aldus medeoprichter Hes.

Hes en Trompetter blijven betrokken bij Naïf als aandeelhouders en adviseurs.

Kapitaalinjectie
Het Nederlandse huidverzorgingsmerk ontving in 2023 nog een kapitaalinjectie van 23 miljoen euro van de Europese investeerder Future Business Partnership (FBP). Het geld was mede bedoeld om de stap naar nieuwe markten te maken.  

Benieuwd hoe Naïf de skincaremarkt van binnenuit wil veranderen? RetailTrends sprak eerder met medeoprichter Sjoerd Trompetter over waarom en hoe het anders moet in de skincaremarkt. 

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!